Resumé článku

Drobná kriminalita a její působení na image obchodníka 
Ing. Pavel Kulfánek

Článek na téma „Drobná kriminalita a její působení na image obchodníka“ je rozdělen do dvou hlavních částí. První, praktická část je provedena metodou literární rešerše a shrnuje teoretická východiska pro dané téma, a to i po stránce metodiky. Druhá, praktická část je tvořena především metodou dotazníkového šetření a modifi-kovaného sémantického diferenciálu. V této části se zkoumá image organizace, kde se stala drobná krádež. Praktická část je zakončena závěrem a tedy shrnutím jednotlivých zjištění a dílčím doporučením, které by mělo vést ke zlepšení stávajícího stavu ze strany organizace. Důležitým zjištěním byla nepřipravenost zaměstnanců obchodníka vzniklé situace řešit a poškozeným zákazníkům pomoci. Právě tuto skutečnost lze ze strany obchodníka ovlivnit a vylepšit si tak své image.
Klíčová slova: Image, krádež, vnímání, zákazník, obchodník.

03/2012